Pages

Wednesday, December 23, 2009

menggapai bintang di langit

aku& nur islam


perjalanan sebagai khalifah di muka bumi allah, bukanlah sesedap makan ais kacang tepi masjid RCMP...tapi memerlukan pengorbanan bagi tiap suatu pencapaian...betul kata arwah abah hidup macam roda kadang kita di atas kadang kita dibwh..pernah sekali aku di menara pernah jua aku jatuh terhempas, semua ni menjadikan aku manusia yang lebih matang..sekarang aku di RCMP bukan title 'doktor' yg aku kejarkan tapi memenuhi wasiat insan tersayang yg telah pergi & tak kmbali..itulah yang dinamakan takdir...'kun fayakun' maka jadilah....
kepergianmu ditangisi..pesananmu diingati...

2 comments:

  1. go babe! berusahalah dgn niat lillahitaa'la. insya allah, minta urusan kta dipermudahkan! go raudah! erkkk.. stop! stop! DR RAUDAH~ hhhaaaaaa~ baru ada butut itu macam lol =p

    ReplyDelete
  2. muge istiqamah dan xterlampau taksub dgn title dunia..uhuk2!
    ensem r raudah!

    ReplyDelete