Pages

Thursday, July 8, 2010

kembara ku sedang dilanda badai (T_T)

dengan nama Allah yg maha pemurah lagi maha penyayang...

sesungguhnya hati manusia itu berkarat,
seperti berkaratnya besi, sahabat-sahabat bertanya apakah penggilapnya
wahai Rasulullah..??
membaca Al-Quraan dan mengingati maut,
HR:AlBaihaqi

dua tiga arini aku sedar bahawa aku slalu melupakan kekasihku, aku lupa dating dengannya, marah tak dia pada aku???
mesti dia merajuk...
dia diam sahaja..membisu dan tiap waktu melihat aku dari kejauhan...
aku lupa lagi yang malam tadi patutnya kami bertemu heheh callig2 laaa...
janji pkul 3pg tapi aku tertidur sampai 6pg...kasihan dia pasti dia merindui aku..
pagi tadi aku lihat dia tapi aku buat tak tahu lagi lupa hendak memuji dia..heheheh
takpe kot....

bila petang menjelma, hujan pun turun dengan lebat...payung yang aku bawak pun boleh terbang...akhirnya aku pun demam...
hurmmm sedihnya teringat kekasihku yang jauh di mata dekat di hati...

aku pun menangis kesakitan bila kwan aku menghina aku gemuk dan ada penyakit...
saat itu aku rindu sgt pada kekasihku...
kwan aku benci pada aku dia menyampah denganku tapi kekasihku tetap disisi menenamiku..
akhirnya aku sedar yang kekasihku memang setia...tiap masa dia ada...
menyayangiku selamanya...
dialah kekasih awal dan akhir...
aku harap cinta ku sentiasa mekar utuk dia...
ya Rabbi egakaulah pencinta yang setia

No comments:

Post a Comment