Pages

Sunday, August 29, 2010

untuk anda yang bergelar teman...

awak...
ingat tak kali pertama kita kenal??
mari saya singkap kembali sejarah ukhwah kita...
hari lahir awak yg ke 17..saya tel awak...
walaupun tengah exam SPM tp saya gagahkan diri
cekalkan hati demi seorang kawan yang saya rasakan sangat baik..
mengucapkan salam hari lahir...
salam panjang umur..
dan salam kebahagiaan...
awak
tahu tak siapa awak sebenarnya??
bagi saya awak bukan seorang kawan tapi sahabat...
tak terlintas di fikiran saya untuk lebih dari seorang kawan..
macam yg awk katakan ini akan mengundang masalah hati...
awak
kalau awak perasan
jatuh bangun saya...
awak yang banyak tahu..
saya bukan jenis insan yg mudah meluahkan rasa...
tapi bila dengan awak saya berani...
sedangkan sejak pemergian arwah ayah saya kunci hati saya
awak
saya tak tahu apa perasaan awak bila baca coretan saya ini...
tapi niat saya cuma satu...
saya nak awk tahu ukhwah yg terbina ini..
sangat2 memberi makna untuk saya..
awk xsuka dgr saya nangis...kalau saya tel awk msti letak...
tapi sikap awk ini laa yang menguatkan saya...
walaupun awak kata layanan awak pada org lain sama mcm saya...
tapi saya tetap anggap awak sweetfren...
masih ingat panggilan tu?? hahah..
pertama kali dalam sejarah saya panggil org mcm tu
awak
betul kata awak ujian hati ini...adalah tanda cinta Allah pd saya
nasihat awk...ayat2 awak...saya sematkan dalam hati...
.....
doa saya awak dapat yg terbaik ya SAHABAT(^_^)




p/s: awak yg saya maksudkan adalah tuuuuttt...
jangan pikir bukan2....dia adalah sahabat kurniaan Ilahi....
dia yg mendapat baju raya baru....opsss...heheh(^_^)

No comments:

Post a Comment