Pages

Thursday, September 16, 2010

soalnya hati bahagian 1




salam sahabat..
salam kerinduan..
salam kebahagian..

8 syawal..
lebaran telah tiba...ramadhan pergi jua..
alhamdulillah masih bernafas sehingga saat ini..insyaallah sewaktu menulis entry ni...hati dan jiwa masih dimiliki Allah y Esa..
walau keseorangan di hari lebaran y begitu indah tapi kelegaan masih ada dlm hati kerna Ilahi sntiasa disisi..
sedang kwn2 lain sibuk beraya..pengembaraan ku sbg sang pencnta sdh bermula...aku pulang awal kerna ign myiapkan kerja2 research y tergendala dek masalah teknikal...bersabarlah..
meninggalkn ibu y sakit bknlh pkra mudah..apalah erti aku plajar perubatan andai ibu sndri tak terjaga..
tp takdir penentu sglanya...
hnya linangan air mata mengiringi kasih ibu y jauh...
1 lebaran aku habsikan masa di kuburan...berjumpa kekasih hatiku...
abah y tersayang...anak abah sudah besar..anak abah sedang belajar erti kehidupan..
anak abah sedang membina hati y telah dihancurkan...anak abah sedang mencari CintaNya
sememangnya lebaran sgt indah kali ini...aku rasakan amat bermakna..disamping keluarga tersyg..walau tanpa dia...y telah aku lepaskan kerna mencari keredhaan Ilahi...
buat sahabat y jauh jika awak mmbaca nukilan sy semoga awak sntiasa dilindungi Ilahi..
buat agh..raudah akan buktikan kata2 itu...
~aku nak kau jadi pmpuan y disegani..org nk tgur pun takut..layak ke aku dgn dia~


buat sahabat2 jauh dekat..salam lebaran...salam kemaafan...

2 comments:

  1. nota cintaku~...sahabat jgn segan utk komen @ kritik...

    ReplyDelete
  2. ~baik...sila bertabah...
    bertabah demi masa depan...

    ReplyDelete