Pages

Friday, November 19, 2010

kerana kasih masih tersisa...


kerana engkau seorang sahabat..
dahulu kita pernah bergembira..berkongsi duka dan lara...
dahulu kita pernah bersama...memupuk untuk ke syurga...
dahulu kita pernah bercinta...menyemai kasih dari Pencipta...
setelah aku ketahui cinta kita cinta terlarang...
setelah aku mengerti kasih kita hanya pada bayang2..
aku mengundur diri...
aku mencari Ilahi...
aku menyepi...

kerana engkau seorang teman...
kini engkau bersama dia..sang rupawan jelita
kini engkau bermadu kasih...sehingga nasihatku kau hina...
kini engkau bersukaria...membelai jelita tak kenal masa..
hanya doa aku titipkan...
hanya tawakal aku panjatkan
hanya syahdu menjadi kawan...

kerana kasih masih tersisa...(^_^)

semoga Allah memelihara mu selalu...
semoga Allah melimpahkan Nur d`hearty kita..

No comments:

Post a Comment