Pages

Sunday, February 13, 2011

untukmu sahabat


Assalamualaikum, untuk awk yang sudah meningkat usianya(^_^) mcm mne saya nk mulakan ae..heheh awk ingat x kali pertama kita kenal?
masa tu kita f2, kita kenal mcm bese2 je, awk baik sgt dari pndgan mata saya, sopan n kdg2 gila2..
mse f3 kita satu kls awk duduk dpn sy dlm klas, sejak dari hari tu kte rapat, walaupun sy tahu awk dah ad bestfren tp sy tetap nk kawan, ingat tak mlm y saya tidur dorm awk? saya minta awk jadi tutor saya...kdg2 kita gaduh, kdg2 kita ktwa, kdg2 kita merajuk...
awk kwn y best bg saya...
best sgt2...
saya terharu sgt bila awk teman saya layan kerenah saya yang macam tuan putri bila dtg UIA aritu, nk pg sana pg sini..
tp apa y saya nak smpaikan ialah, awk adalah kwn y sntiasa dekat dgn hati saya,
jadi saya harap awk bahagia dlm tiap apa y awk lakukan, walaupun kdg2 kita x berhubung tp x bermakna sy x igt awk..coz u already take 1 space in my heart(chewah)
heheh salam ulang tahun(^_^)

No comments:

Post a Comment