Pages

Saturday, December 19, 2009


salamullahialaikum,
bersyukur kehadrat Ilahi dengan limpah rahmatnya aku masih dapat berpijak di bumi yang indah ini, walau telah banyak liku2 kehidupan yang aku tempuhi namun perjalanan harus diteruskan..Tercetus d'hearty ini untuk mbuat blog..pertama kali dalam sejarah, motifnya?? hanya tuhan yg tahu..mungkin utk mgisi kekosongan waktu atau brkgsi cerita suka dan duka bersama teman2..anggap saja ini azam tahun baru aku heheh sempena maal hijrah smlm..
Begitu cepat masa berlalu, rasanya kalau boleh diulang waktu aku nk kmbali ke zman tadika zaman kanak2 yg sungguh myeronokkan(x sdr diri) padahal pada umur sebegini ada kwn2 aku yg dh berumah tangga sdgkn aku???? masih menggapai cita2 yg masih jauh nun di sana...apalah aku mgarut ni...tapi tu lah hakikatnya tiap insan ada takdirnya yg tersendiri...dari aku terus merepek lebih baik aku g msk...hahahahah hobi baru sejak aku masuk RCMP(royal bla....bla...)

4 comments:

  1. raudah..
    tahniah..welcome to the club ye dear...
    rajin2 buat post..nnti rajin ak membacenye...

    ReplyDelete
  2. thanks dmira & bubek aq kena sawan agaknya tiba2 nk wat blog heheh

    ReplyDelete
  3. woottttttttttt~ buat lah chat box. senang cik syu nk ngarut kat blog hang nie =p btw raudah, carilah CINTA yg HAKIKI itu dgn penuh keihlasan . semoga kita sama2 memperoleh barakah dari-nya! masih terlalu byk yg perlu kita pelajari. dan semoga kita terpilih mnjadi wanita solehah di bumi-NYA. insya allah! ayuuuuuuuuuuhhhh! **winkwinkwink ~ciksyuygcomel =)

    ReplyDelete