Pages

Saturday, March 13, 2010

aku kembali....

kini kembara sang pencinta berwajah baru...OMG byk keje sebenarnya tapi malas sangat nak buat sampai petala 8 dah ni...heheh aku, kucing & kecintaan yang Satu...
paham tak? kalau tak paham buat2 pahamlah...untuk sang teman yang baru saja aku kenali semoga persahabatan kita akan sentiasa di redhai yang Esa...
bila cinta kembali berputik...maksudnya bukan aku jatuh cinta pada insani tauuu...tapi pada sesuatu yang sangat berharga pada aku...iaitu cinta pada sahabat(^_^)...nawaitu aku masih sama biarlah tututut datang sendiri..usah dicari...sakit kepala nanti...buat insan itu yang selalu digosipkan bersama aku..minta ampun dari scapula hingga ke lumbar yerk heheh...bukan aku yang nak semua ini terjadi...
untuk si dia yang bakal aku habiskan sisa hidup ku bersamanya...semoga dikau bahagia di sana...walau kita tak pernah lagi bersua..aku percaya kau ADA...
percaya pada janji Yang Esa...& yakin akan doa yang aku panjatkan saban hari agar kita berdua akan menjadi insan yang berjaya...
huhuhuh got to go..ad keje eden nak buat..see next times...yepayepayepa...

1 comment:

  1. yepayapayeppa...tue ada tarian ker?

    haha...sapa sahabat tue...iskh3...
    jom berbelog balik!

    ReplyDelete