Pages

Wednesday, March 24, 2010

cinta atas angin

kala mencari pelangi , aku tiba di sebuah persimpangan hati
ke kiri pahit
ke kanan pedih
wahai pemilik alam berikanlah bunga kasihMu
aku pilu melihat diri Ku
inilah kebahagiaan duniawi yang pernah Ku miliki suatu tika dulu..
wahai darah muda kau kejam
wahai hati kau terpedaya
kelu kesah...sendu senda..
aku kembali ke 1 pencarian yang abadi...
wahai pemilik alam limpahknlah rahmatMu
setelah penat Qalbu diluka..
setelah jauh aku terdampar kesesatan..
ketenangan kembali pada sang pencipta
mungkinkah ini balasan???
Ataupun ujian???
Hanya Dia yang satu lagi maha pengampun...
Kuatkanlah Qalbu ku...
Wahai sang pengira bintang sampai di sini saja
perhubungan kita
kerna tiada redha dibalik kenangan
tiada kesetiaan dibalik ukhwah yang terbina
pada dia yang pernah ku puja
kini aku kembali pada aku
lalu tamatlah segalaNYA~

1 comment:

  1. huhuhu tq pd yg wish final (-_-) tkut glerr aq...korea still deep in my heart hohoho~
    cik sepul hehe it's OK!

    ReplyDelete