Pages

Sunday, March 21, 2010

malam berinai!!!

kawin-kawin-kawin!!!!
minggu cuti sekolah penuh dengan majlis kawin...balik kolej ada senior yang dah kawin...buat seisi rumah aku cepat2lah korang kawin jadi aku dapat makan nasi minyak hehehe...
khasnya kak fiza tersayang...
tapi aku lain! sedang orang lain sibuk pegi umah owang mantu(Jawa) bukan hantu.. lappy plak grosak...idgham sikit...penat hantar dia g hospital sejauh alam...ngeh2 ke sebenarnya nak jumpa org yang wat laptop tu?? hahahaha entahlah labu...
mak sakit masuk hospital" sakit windu anak2 sebenornya" hahaha
aku keletihan dan kesejukan...
aku dapat kawan baru si pengira bintang...heheh biarlah rahsia sape dia bukan aku nak kat dia pooonnn...hehehe kawan jerrrrkkk...
best duk umah baru kerenah kawan2 pecah perut...aku boleh cakap jawa dgn kak dayah..
kawan2 umah lama tak dilupai...
exam lagi +\- 3minggu takutnya...assignment plop melambak...
btw before aq pen off...hahahaha
semalam adalah malam berinai...aku dgn ifa bukan Kawin saja jerrkkk gedik2 heheheh
bak kata wonderpet pe yang pnting Kerjasama!!!
GTG....(^_^)

No comments:

Post a Comment